Valentino

Ve věku 15 let vkročil Valentino Garavani do Paříže, nadšený, že se naučil všechny jemnosti módního průmyslu, aby nakonec v budoucnu vybudoval své módní impérium, kterému dal své jméno. Průlom nastal v roce 1962, kdy módní návrhář přivedl do společnosti svého partnera Giancarla Giammettiho jako generálního ředitele společnosti Valentino. To Valentinovi umožnilo plně se soustředit na kreativní část a navrhnout módu haute couture, kterou měl na mysli.

Část úspěchu "Valentino" se vrací k té nejvyšší, po vybalení myslí na značku.

V roce 1969 například představila také kolekci prêt-à-porter, v roce 1972 pánskou řadu a v roce 1977 první dámskou vůni.

Každý rok navíc ožívají nové kolekce, zatímco ostatní vůně a módní řady jsou ukončeny. Díky tomu je Valentino vždy špičkový a poutavý, a proto je nyní značka jedním z mezinárodních globálních hráčů. Mezi dámskými vůněmi patří ke klasice „Voce Viva“, „Donna“ a „Born in Roma“, zatímco muži dávají přednost „Uomo“.

Ale portfolio Valentino se již neomezuje pouze na módu a vůně. Velké moderní „VLTN“ najdete také na kabelkách a taškách přes rameno, botách, lodičkách a teniskách, špercích, čepicích, brýlích, šátcích a také na řadě doplňků. Valentino nabízí i obojky a tašky pro psy a kočky.

Od roku 2005 patří luxusní značka do „Valentino Fashion Group“, korporátní sítě vlastněné katarským emírem Sheikhem Tamīm bin Hamad ath-Thānī.