Tom Ford

Tom Ford už dávno není ve světě módy neznámým: jeho výtvory jsou pravidelně k vidění na hollywoodských hvězdách a ve „Vogue“ po celá desetiletí. Američanka přišla do kontaktu s vývojem vůní už na začátku 90. let.

V roce 1992 se Ford stal kreativním ředitelem ve společnosti Gucci, a tak měl také slovo nad divizí parfémů. V roce 2000 také převzal kreativní vedení ve společnosti Yves Saint Laurent a byl zodpovědný za jednu z průkopnických pánských vůní nového tisíciletí: "M7. V této vůni bylo téma oud poprvé implementováno masově kompatibilním způsobem." a zpřístupněny široké spotřebitelské základně.

V roce 2005 Ford oznámil partnerství s Estée Lauder, které vyústilo ve vytvoření jeho vlastní značky: Tom Ford Beauty. Kromě kosmetiky jsou na trhu dvě řady vůní. "Black Orchid", první parfém z levnější řady "Signature", byl představen v roce 2006. Náročný milovník parfémů si od roku 2007 přichází na své s řadou "Private Blend". Jsou zde zastoupeny oblíbené davy jako „Tabáková vanilka“, „Toskánská kůže“ a „Oud Wood“.

Design flakónů Fordových vůní může být jednoduchý, ale chytlavá reklama je o to pronikavější: „M7“ už byla inzerována celotělovým záběrem nahého Samuela de Cubbera.