s.Oliver

Počátek "s.Oliver" sahá do roku 1969, kdy bývalý automechanik Bernd Freier založil malý, ale vytříbený pánský butik ve Würzburgu. Pod značkou „Sir Oliver“ se obchod stal ikonickou destinací pro módně orientované muže. V roce 1975 byla vydána první dámská kolekce a následovaly komplikace: známý výrobce vůní si pro sebe prohlásil výraz „Sir“; to vedlo Freiera k přejmenování své značky na „s.Oliver“.

V následujících letech se „s.Oliver“ rozrostl o další produktové řady jako je mladistvá řada „Q/S“ nebo pánská kolekce „s.Oliver MEN“ a „s.Oliver WOMAN“. Bernd Freier také převzal licence na "comma" a založil koženou řadu "Liebeskind Berlin". Značka uvedla na trh kolekce v roce 1987 pod názvem "Oliver Twist" pro dětské řady, které se později staly "s.Oliver Junior."

S počátkem nového tisíciletí rozšířila "s.Oliver" svou klientelu do Švýcarska, Rakouska a zemí Beneluxu. Značka je přítomna v obchodech v sousedních zemích a online od roku 2004.

Pokud jde o reklamu a sponzoring, „s.Oliver“ rád spoléhá na influencery, podporována jsou především velká jména ze sportovního světa (Nowitzki, Schumacher, Klitschko), ale i celé kluby (FC Bayern Mnichov, Borussia Dortmund). od "s.Oliver" nebo jako reklamní ikony. Do PR kampaní se zapojili i současní hudebníci jako Anastacia nebo David Garrett. Kromě toho je značka také ponořena do sociálních a humanitárních projektů po celém světě.