Bruno Banani

Bruno Banani je nástupcem značky spodního prádla z NDR (Trikotex) a sídlí v Chemnitz (dříve Karl-Marx-Stadt).

Wolfgang Jassner o zrodu kultovní značky bruno banani: „Bývalé VEB (státní podniky v NDR) Tricotex byly rozpuštěny v roce 1993. Z 2500 pracovních míst před politickou transformací zůstalo v nových společnostech zachováno pouze kolem 250. Žádná budoucnost? Ne! Setkal jsem se s Klausem Jungnickelem, generálním ředitelem tehdejší textilní továrny Mittelbach (cca 30 zaměstnanců), a řekl jsem mu o svém nápadu vyvinout a vyrobit samostatnou kolekci designového spodního prádla zakázkovou výrobní společností. dobře zavedená v USA a již dosáhla ÚSPĚCHU. Rozšíření sféry jejího vlivu do Evropy bylo jen otázkou času.“

Rok 1994 byl rokem uvedení bruno banani a rok 1995 byl rokem vytváření image značky. Značka bruno banani je známá tím, že dělá věci, které jiné společnosti nedělají. bruno banani boří všechna klišé celou řadou testů hraničních zkušeností, které pomáhají utvářet image značky. bruno banani to testuje ve filmu "Frozen Souls & Beating Hearts", který se natáčel ve Skalistých horách v Coloradu. V hlavní roli, řada "Vaše dokonalé spodní prádlo". Ve vedlejších rolích a také na pohled velmi dobré sexy mladé snowboardistky. To vše na strmých svazích Skalistých hor se 70% sklonem! Vraťte se domů s fantastickými a surrealistickými sněhovými scénami, rychle podpořenými dokonalou hudbou – od neméně německého dua Tab Two – a malé mistrovské dílo je připraveno kombinující hudbu, akci a módu.

Rok 1996 byl znám na 10 000 km pouští. Expedice do legendárního zlatonosného regionu Ophir v Africe. Z testu dobrodružství se pro bruno banani rychle stal extrémní test. To proto, že 10 000 km pouště bylo třeba překonat za 120 dní. Během testu dobrodružství sledoval expediční guru Achill Moser a vybraný tým staleté stezky hledačů zlata. bruno banani podpořil tuto jedinečnou historickou výpravu a vybavil tým výzkumníků spodním prádlem z řady „Your Perfect Underwear“. Vědci se na svých cestách setkali s písečnými bouřemi, lvy, nedostatkem vody a mrazivými nocemi. Tyto výzvy lze snadno zvládnout s bruno banani, protože expedice dokázala, že produkty bruno banani se hodně opotřebují. Námaha stála za to:

15. května 1998 se bruno banani stal prvním výrobcem značkového spodního prádla na světě, který provedl první funkční test v podmínkách beztíže na palubě ruské vesmírné stanice MIR s kolekcí „Your Dynamic Underwear“. Hlavním cílem této jedinečné testovací mise padnutí a pohodlí bylo provést opravdu náročné materiálové a zátěžové testy, aby kolekce mohla získat hodnocení „Vesmírná odolnost“. 13. srpna 1998 konečně nastal čas. Na palubě slavné rakety Sojuz v kazašském Bajkonuru vyrazil bruno banani na vesmírnou stanici MIR. Doba letu: 48 hodin. Hlavní palubní inženýr Nikolaj Budarin okamžitě zahájil testy. Kolekci testoval během svého denního fitness programu v základním modulu MIR při 90% relativní vlhkosti vzduchu. Žádné jiné výsledky se neočekávaly:

V roce 2000 navrhl bruno banani novou generaci hodinek „Quant“ a v roce 2001 se vydal na ultranautickou expedici „Pressure Proof“: na dně Bermudského trojúhelníku. Bylo to poprvé, kdy bylo návrhářské spodní prádlo vzato na dno oceánu pro experimentální účely.

Během let, mezi mnoha aktivitami, Bruno Banani dokázal rychlost (239 697 964,948 km/h); wote and win - první soutěž ve vesmíru; design se setkává s uměním (2005), první podvodní havárie (2006), Tábor míru a Závod o úspěch...