Porsche Design

Porsche Design Group [Porsche Lizenz- und Handelsgesellschaft GmbH & Co. KG] se sídlem v Bietigheim-Bissingen a je většinově vlastněnou dceřinou společností Porsche AG ve Stuttgartu. Společnost vlastní Porsche Design Studio v Zell am See v Rakousku a své aktivity organizuje ve svých divizích Porsche Design a Porsche Design Driver's Selection. Je celosvětově známá jako jedna z předních luxusních značek v oblasti nejmodernějších pánských doplňků. Dům věnuje zvláštní pozornost nejnovějším technickým inovacím.

Charakteristickými rysy Porsche Design od založení značky Porsche Design v roce 1972 jsou funkčnost, nadčasovost a puristický design. Společnost nabízí širokou škálu produktů, jako jsou klasické pánské doplňky, hodinky, sluneční brýle, kolekce pánských vůní, zavazadla, sportovní a módní produkty, mobilní telefony a doplňky do domácnosti.

Jejich produkty najdete exkluzivně v prodejnách Porsche Design, shop-in-shopech, nejvýznamnějších obchodních domech a luxusních maloobchodech.

Porsche Design byl založen ve Stuttgartu v Německu v roce 1972 profesorem Ferdinandem Alexanderem Porsche, vnukem zakladatele Porsche a konstruktéra Porsche 911. Společnost se v roce 1974 přestěhovala do Zell am See v Rakousku. Před založením značky Porsche Existovala značka Selection a vyráběla doplňky pro sportovní vozy Porsche. Série zavazadel, peněženky, trička, kalendáře, modely aut a knoflíky – dokonce i jehlice do kravat a manžetové knoflíčky – speciálně navržené a vyvinuté byly nabízeny v „Porsche Boutique“ od 50. let 20. století. Fanoušci tohoto domu si mohli některé z těchto předmětů zakoupit v Porsche Centrech po celém světě a na akcích, jako je Carrera Cup.

Společnost se stala známou v automobilovém průmyslu, zejména pro sportovní vozy. Nabídka pro muže byla v následujících letech navýšena o různé špičkové doplňky – včetně hodinek, brýlí a psacích potřeb, které byly vytvořeny a uváděny na trh pod značkou „Porsche Design“. Společnost také vyvíjela produkty pro mezinárodně známé klienty. Takovými výrobky byly například průmyslové výrobky, domácí spotřebiče a spotřební zboží – dokonce i tramvaje pro město Vídeň.

Některé z hlavních charakteristik designu Porsche jsou jasnost a funkčnost formy, pečlivě vybrané materiály a vysoce kvalitní zpracování, které kombinuje tradiční řemeslo se současnou technologií.

V roce 1994 byla merchandisingová divize Porsche AG konečně pojmenována „Porsche Selection“, který byl později v roce 2004 změněn na „Porsche Design Driver's Selection“. širší okruh zákazníků. Porsche vstoupilo do světa parfémů v roce 2008 vytvořením elegantní pánské vůně. Dům zatím uvedl na trh tři vůně a všechny lze rozpoznat podle jednoduchého a elegantního stylu s čistými liniemi.