Lancôme

Když je vůně přítomna ve více než 150 zemích světa, je to zcela mimořádné! Když tuto vůni nosí nejvýznamnější herci, sportovci a umělci, pak to může být jedině la crème de la crème světa vůní. Jen málo vůní si může nárokovat tento grandiózní titul, ale francouzská značka „Lancôme“ je bezpochyby jednou z nich.

"Lancôme" byla založena v roce 1935 chemikem a podnikatelem. Od počátku byly ústředním bodem této značky vysoce kvalitní produkty osobní péče (líčení, péče, parfémy). Díky novým chemickým procesům, velkému nasazení a nejjemnějším smyslům si "Lancôme" v tak krátké době vysloužil úspěch a získal si oblibu mezi nenucenou třídou.

V roce 1964, kdy byla značka ve své druhé generaci, byla prodána francouzské kosmetické skupině „L'Oréal“. Od té doby procházejí ušlechtilé vůně dalším soustavným vývojem, proto je dnes "Lancôme" považována za přední světovou značku v oblasti luxusu a krásy.

Mezitím Lancôme poskytuje svým spotřebitelům nejrozmanitější vonné řady a kolekce, které uspokojí i ty nejnáročnější nositele. Paleta sahá od kontrastní („Miracle“) přes svěží („Ô Oui“) až po romantickou („Trésor“). Jednou ze zvláštností vůní "Lancôme" je most mezi vůní vůně a vzhledem a dojmem každého flakonu. Lahve se od sebe neliší pouze tvarem, barvou nebo materiálem. Spíše hravé křivky, jasné linie nebo speciální povrchy již hravě napovídají požitku z vůně.

Zejména ve vonných kreacích Lancôme ukazuje i recept na úspěch značky, protože vedle široké škály květin a okvětních lístků se opakovaně používají speciální příchutě jako máta, meruňka nebo vanilka. Navíc je jasně rozpoznatelné, že Lancôme byl a vždy vede v oblasti PR. Od 80. let je Julia Roberts jednou z tváří značky. V 90. letech se přidaly například Kate Winslet, Penélope Cruz a mezi prvními reklamními tvářemi v novém tisíciletí byla Emma Watson.