Ferrari

Enzo Ferrari založil Scuderia Ferrari v roce 1929 jako sponzor motoristických akcí a jezdců a výrobce závodních vozů. Ferrari zpočátku spolupracovalo s Alfou Romeo a dalšími a dodávalo jim a dalším konkurentům závodní vozy. Když v roce 1947 začala výroba pouličních vozidel, společnost změnila svůj název na Ferrari SpA

Ferrari dnes známe jako jedno z velkých jmen a sponzorů okruhu motoristického sportu Formule 1 a jako lifestylovou značku, která nabízí luxusní vozy. Logo značky, černý kůň na žlutém podkladu, je světově známé. Milníky v historii společnosti byly výhry ve velkých cenách motorsportu, úspěšné uvedení silničních vozů a takzvaných superaut.

V roce 1999 Ferrari udělalo své první kroky zcela novým směrem uvedením prvního parfému značky Ferrari Black. Orientální kompozice se sladkými tóny zaznamenala komerční úspěch od doby, kdy se dostala na pulty obchodů. Zatímco jejich auta jsou pro většinu lidí finančně nedostupná, vůně dává svému nositeli pocit, že vlastní kus zboží světoznámé a exkluzivní luxusní značky. S cílem přinést kousek Ferrari do stále více domovů značka brzy uvedla na trh svou druhou vůni, další pro muže, v roce 2001. Název dřevité a mechové vůně je Ferrari č. 1. V roce 2003 vznikla nová vůně Elegantních tónů kolem intenzivního pačuli s dobře promyšleným názvem Ferrari Racing byla uvedena na trh.

V roce 2005 byla představena další pánská vůně s názvem Passion. Láhev a vnější karton byly zbarveny dobře známou Ferrari-červenou. Ještě téhož roku byla uvedena na trh limitovaná edice s názvem Unlimited. Sladká, kořeněná a aromatická kompozice Ferrari Extreme se dostala na pulty v roce 2006.

Protože se předchozí limitovaná edice osvědčila, byla v roce 2007 uvedena na trh pánská vůně Ferrari Light Essence, první ve flakonu, který není ani červený, ani černý, v modrém flakonu s modrým vnějším kartonem. 2009 Ferrari uvedlo na trh superauto Scuderia Spider M16 a dřevitou, kořeněnou a aromatickou vůni Ferrari Uomo. Prezentace vůně Scuderia Ferrari se uskutečnila v roce 2010 – ve stejném roce, kdy byl světu odhalen nový model vozu 458.

Zatímco vozy Ferrari jsou dostupné pouze pro bohaté, vůně jsou za rozumnou cenu a získaly si velkou základnu fanoušků.