Versace
e všeobecně uznávanou pravdou, že Italové jsou velmi spjati se stylem a bohatým vkusem. Není proto divu, že značka Versace (také známá jako Gianni Versace SpA) je zde hluboce zakořeněna.
Společnost založil Gianni Versace a po jeho smrti v roce 1997 vedou jeho sourozenci Santo a Donatella Versaceovi.
Obě impéria módy a vůní Versace se starají o muže a ženy.
Jedna z nejvyhledávanějších dámských vůní je "Eros pour Femme" pro její důrazně erotickou a smyslnou vůni (jasmín, citron, granátové jablko).
Pro ty, kteří preferují orientální vůně, je "Oud Oriental" (kardamom, šafrán, hořký pomeranč) ideální volbou.
Pro dámy, které preferují smyslné a květinové vůně, se nejlépe hodí toaletní voda "Bright Crystal" s magnólií, pivoňkou a lotosovým květem.
Z výtvoru „Versace pour Homme Dylan Blue (Eau de Toilette)" vyzařuje rozhodně mužné aroma papyru, kadidla a fazolí Tonka.
Flakony Versace jsou z velké části jednotné, a proto snadno rozpoznatelné. Lahvičky jsou zpravidla obdélníkové, mají zlatá nebo stříbrná čepice a logo značky na přední straně, jedná se o portrét Medúzy, kterým chtěl zakladatel společnosti symbolizovat inspiraci svou domovinou a mytologii produktů.
Podle různých zdrojů má značka roční obrat téměř 650 milionů eur. Není žádným tajemstvím, jak mohl Versace vybudovat věčné vztahy s významnými celebritami.
Mezi tváře značky patří model Michael Gstoettner (Versace pour Homme (Eau de Toilette), herec Jason Statham (Oud Noir) a nadějní modelky Gigi Hadid (Versace pour Homme) a Trevor Signorino (Versace pour Homme Dylan Blue (Eau de Toilette).
Vůně Versace jsou široce dostupné pro nákup online, v obchodech a ve vybraných lobby luxusních hotelů po celém světě.