Antonio Puig
Antonio Puig založil společnost Antonio Puig SA v roce 1914. Po svatbě vychoval s manželkou 4 syny, kteří později vstoupili do společnosti. Dělila se v té době na divizi kosmetiky a divizi parfémů. V roce 1922 byla uvedena na trh první položka vyvinutá vlastními silami: Milady - první rtěnka vyrobená ve Španělsku.
V roce 1940 uvedli na trh jeden z nejúspěšnějších produktů „Agua Lavanda“. Suroviny pro tento produkt, jako je rozmarýn, kořeněná levandule, levandule a citrony, pocházely kvůli napjaté politické situaci výhradně ze Španělska.
Kvůli rychlému růstu bylo v roce 1946 nutné hledat nové prostory a společnost se přestěhovala do budovy na adrese Travessera de Gracia č. 9 v Barceloně, kde sídlí Puigova centrála dodnes.
Antonio Puig předal vedení svým čtyřem synům. Antonio a Mariano se zaměřili na parfumerii, José Maria se věnoval diverzifikaci a Enrique se věnoval institucionálním vztahům. Tímto způsobem byl vytvořen nový řídící mechanismus.
V roce 1960 byl otevřen nový výrobní závod v průmyslovém parku Besós v Barceloně. Se zvláštní pozorností na kvalitu produktů byly otevřeny vlastní laboratoře parfémů a kosmetiky a byla navázána velmi úzká spolupráce s externími výzkumnými laboratořemi.
V rámci internacionalizace společnosti byla v roce 1959 ve Spojených státech založena první divize a v roce 1968 se Puig etabloval v Paříži podpisem dohody s Paco Rabanne o integraci značky Paco Rabanne do společnosti. V roce 1976 zahájila činnost další závod na výrobu parfémů ve francouzském Chartres.
V 80. letech 20. století byla uzavřena dohoda s Carolina Herrera o vytvoření a prodeji jejich vůní. První vůně Carolina Herrera byla uvedena na trh v roce 1988.
Na základě mezinárodního růstu získala Puig v roce 1995 Perfumeria Gal a založila výrobní závod pro osobní péči ve Vacarisses v Barceloně.
Úspěch parfémů Carolina Herrera vedl k integraci módního byznysu Carolina Herrera také do Puig.
V roce 1997 Antonio Banderas, průkopník „celebrit“, navázal spolupráci s Puig Beauty & Fashion Company na vytvoření svůdných vůní Antonio Banderas.
Puig pokračovala ve své firemní politice uzavírání dohod s úspěšnými značkami a v roce 1998 byla do společnosti integrována výroba módy a parfémů Niny Ricci.
V roce 1999 následovalo založení Puig Beauty & Fashion Company Holding. V průběhu toho byla nově definována odpovědnost ve společnosti. Vedení společnosti bylo převedeno na Excom, společnost vlastněnou 3 rodinnými příslušníky a jedním nerodinným příslušníkem, podléhající představenstvu holdingu.
V roce 2000 následovala akvizice tradiční španělské společnosti Myrurgia a o rok později definitivní akvizice Gal, integrující do společnosti široké portfolio relevantních značek, jako jsou Adolfo Dominguez, Massimo Dutti, Agatha Ruiz de la Prada, Mango, Zara, Victorio & Lucchino, mimo jiné.
Mezi další značky v kosmetickém sektoru patří Payot a Vitesse, dětské výrobky Denenes a také Lactovit a Henno de Pravia.
Další dohoda následovala v roce 2002 s Comme des Garçons o prodeji jejich stávajících vůní a vytvoření nových. O další rok později vstoupila obnovená Prada do strategického spojenectví s Puigem. Společně vytvořili společný podnik na vývoj kosmetických produktů a vůní Prada.
V roce 2004 byl Marc Puig jmenován generálním ředitelem. Ve stejném roce společnost uzavřela smlouvu s Mattel.
V roce 2007 byl Marc Puig jmenován předsedou představenstva a generálním ředitelem a Manuel Puig byl jmenován místopředsedou představenstva.
V roce 2008 následovala dohoda se Shakirou o novém projektu vývoje autentických produktů vyrobených a inspirovaných umělcem.
Název společnosti „Puig Beauty & Fashion Company“ se v roce 2009 změnil na „Puig“.
Další dohoda o spolupráci byla podepsána s Valentinem v roce 2010.
V květnu 2011 vstoupili Puig a Jean Paul Gaultier do aliance a Puig získal většinu akcií Hermes Skupina. Gaultier drží menšinu a zůstává kreativním šéfem korporátní divize.
Puig je nyní globální skupina se stále rostoucími prodejními čísly. Německé zastoupení sídlí v Hamburku.