Kiehl's

Příklad americké značky „Kiehl's“ ukazuje, jak moc se může kosmetická značka s časem výrazně rozvíjet.

Zpočátku byla „Kiehl's“ jen malou lékárnou, kde John Kiehl prodával svůj přírodní lék z roku 1851. V roce 1921 pak lékárnu získal dlouholetý zaměstnanec Irving Morse a masivně rozšířil produktovou řadu. Kromě léčiv Johna Kiehla nyní obchod obsahoval léčivé byliny, masti, oleje a čaje. Morse také zlepšil loajalitu zákazníků pomocí bezplatných vzorků a konzultací. Přesto se obchod stále omezoval na oblast Manhattanu.

To zůstalo stabilní, dokud Aaron Morse, syn Irvinga Morse, převzal "Kiehl's." Byl to chemik, který od roku 1962 vyvíjel více kosmetických produktů pro společnost na vědecké úrovni. Tím zajistil trvale vysokou úroveň kvality u "Kiehl's". Mnoho produktů bylo tak ikonických, že v roce 1979 bylo asi 100 z nich zařazeno do „Sbírky divize medicíny a vědy ve Smithsonian National Museum“. Od roku 1989 provoz v "Kiehl's" pokračuje Jami Morse Heidegger, vnučka Irvinga Morse.

Portfolio značky, která nyní patří pod „L'Oréal“, zahrnuje čisticí a pečující produkty na obličej, vlasy a tělo – a také speciální kolekci péče pro muže. Kromě toho "Kiehl's" prodává také limitované speciální dárkové sady. A komplexní poradenství je také nedílnou součástí firemní filozofie.