Hugo Boss
Dnes má většina následovníků Hugo Boss tendenci spojovat vysoce kvalitní parfémy a kolekce vůní se značkou. Světlo světa vůní značka spatřila překvapivě za zcela jiných okolností.
Historie „Hugo Boss“ začala již v roce 1924 v Metzingenu v Bádensku-Württembersku. Tam Hugo Ferdinand Boss zahájil všeobecnou oděvní řadu včetně pracovních uniforem a pak uniforem pro nacisty, což na oplátku ohromně zvýšilo prodeje. Po druhé světové válce došlo k posunu v poptávce spotřebitelů a Hugo Boss začal šít pánské obleky na míru.
Důležitými milníky ve 20. století v „Hugo Boss“ byla spolupráce s renomovanými módními návrháři, zahájení prodeje továren a vstup na burzu. Prostřednictvím nových zaměstnanců a různých restrukturalizačních opatření pokračoval „Hugo Boss“ v následujících letech v růstu a vstoupil do nového tisíciletí jako globálně aktivní „Hugo Boss AG“.
Portfolio značky v podstatě zahrnuje pánské oblečení (pro podnikání, volný čas, sport), dámské a dětské oblečení, kolekci home and living a také širokou škálu produktů péče o tělo (parfémy, sprchové gely, mléka, krémy atd.). Dnes je kolekce vůní „Hugo Boss“ distribuována prostřednictvím licencí, přičemž lví podíl na distribučních právech má americká „Procter & Gamble Company“.
„Hugo Boss“ představuje sebevědomé cílové zákazníky, kteří přesně vědí, co chtějí. Od moderního stylu až po dokonalý střih, tato značka rozhodně uspokojí všechny vytříbené chutě.
Vůně řady „Boss Bottled“ získaly titul „Bestsellery“ díky svému výraznému, dynamickému a jasnému aroma. Zaměstnanci Hugo Boss po celém světě až dodnes upřednostňují dokonalost v každém detailu. Zakřivené tvary, hravé detaily nebo ozdoby jsou u „Hugo Bosse“ tabu. A label nedělá věci napůl ani co se týče reklamy, místo toho prezentuje tváře a těla Gerarda Butlera, Ryana Reynoldse nebo Gwyneth Paltrow.