Loewe
Loewe je španělská značka oblečení a luxusního zboží se sídlem v Madridu. Společnost byla založena v roce 1846, když se skupina kožedělných řemeslníků spojila, aby otevřela obchod v obchodní čtvrti Madridu. V roce 1872 přijel do Madridu německý kožedělný řemeslník s láskou ke španělské kultuře, Enrique Roessberg Loewe, a začal spolupracovat s madridskými řemeslníky na založení značky. V roce 1892 se pověst Loewe jako nejlepšího domu s koženým zbožím v Madridu upevnila.
Loewe byl jmenován oficiálním dodavatelem do královského domu za krále Alfonse XII. v roce 1905. Expanze do Španělska začala druhým obchodem v Barceloně. Další obchody byly otevřeny v roce 1923 a vnuk Enrique Loewe Knapp převzal podnik v roce 1934 a pokračoval v expanzi.
K radikálnímu odchodu společnosti došlo v roce 1945, kdy byl vyvinut první model boxového vaku na tele. Tento design se stal charakteristickým produktem společnosti a umožnil společnosti v 60. letech 20. století mezinárodní expanzi.
První dámská konfekční módní řada přišla v 70. letech 20. století, kdy návrhy pro značku nabízeli vážení návrháři Karl Lagerfeld, Giorgio Armani a Laura Biagiotti. Hedvábné zboží a charakteristický monogram Loewe byly také vyvinuty v 70. letech 20. století a společnost udělala svůj první vpád do vůní.
L de Loewe pro ženy byla první vůně společnosti představená v roce 1972. Loewe Loewe pro muže byla první pánskou vůní, která byla uvedena na trh v roce 1974.
Asijský trh je jedním z nejlukrativnějších pro Loewe, první japonský obchod byl otevřen v roce 1976. Loewe má v Japonsku stále otevřených více než 35 obchodů.
Partnerství s francouzským konglomerátem luxusního zboží LVHM v roce 1987 připravilo cestu pro další mezinárodní expanzi. LVMH formálně převzala vedení společnosti v roce 1996 a dosadila Narcisa Rodrigueze jako návrháře kolekce dámského oblečení Loewe. Stuart Vevers byl v roce 2008 jmenován kreativním ředitelem Loewe.
Loewe nadále nabízí vůně prostřednictvím LVMH. Aire Loewe z roku 1985 je i nadále jednou z nejoblíbenějších vůní na španělském trhu.