Calvin Klein
Pokud jde o módu, životní styl a trendy, americká značka Calvin Klein je bezesporu jedním z nejznámějších a nejúspěšnějších světových hráčů. Základem dlouhodobého úspěchu "Calvin Klein" je obchodní prozíravost a nikdy nekončící stylové designy.
Calvin Klein byla založena v roce 1968 jako vysoce kvalitní módní a textilní společnost. Zpočátku "Calvin Klein Inc." - jak je oficiálně známo - začalo prodejem licencovaných produktů vybraným prodejcům. O několik let později se o ní začalo mluvit ve městě po revoluci v módní reklamě v 80. letech! Stále oblíbené nabízené spodní prádlo poutalo pozornost od samého počátku.
Dnes se „Calvin Klein“ skládá ze tří hlavních segmentů. Segment Fashion pokrývá veškeré oděvní a módní potřeby (džíny, spodní prádlo, sportovní oblečení, ponožky), Home Collection se zaměřuje především na trendy bydlení a vůně mají završit celkový koncept značky. Od roku 2002 vlastní etiketu výrobce textilu „Phillips-Van Heusen Corporation“.
Zejména vůně od "Calvin Klein" mají velkou komunitu fanoušků, protože jsou dostupné ženám, mužům a dokonce i dětem. Kromě toho "Calvin Klein" spolupracuje výhradně s prvotřídními kosmetickými společnostmi, jako je "Coty Inc. Vytvářejí ty nejlepší vůně již více než 100 let. Spolu s jedinečnými flakony je to možná důvod, proč jsou lifestylové vůně značky tak úspěšné, i když kolekce jako „Obsession“, „Truth“, „ckIN2U“ nebo „Downtown“ tvoří jen malou část sortimentu.
Stejně jako ostatní značky a štítky v oboru, i "Calvin Klein" rád využívá prominentní tváře k uvádění svých produktů na trh. Na focení a PR kampaní Calvina Kleina hostilo mnoho influencerů a názorových vůdců, jako jsou Mark Wahlberg, Kate Moss, Diane Kruger nebo Justin Bieber, kteří jsou téměř legendárními ikonami na scéně.
Nicméně, "Calvin Klein Inc." také rád jde o krok dále tím, že se vydává na neznámé území s originálními převratnými nápady. Nejznámějším příkladem je asi film „Back to the Future“, ve kterém hraje vedlejší roli spodní prádlo hrdiny z domu „Calvina Kleina“.