Chopard
yl to správný čas a správné místo. V roce 1860 položil mladý Louis-Ulysse Chopard základ k založení výrobce hodinek v Sonvilieru. Spojila se precizní řemeslo a kreativní síla i rodinná tradice a obratnost. Od prvních hodinek až po představení ušlechtilých parfémů – vysoké standardy a úspěch šly od té doby ruku v ruce.
Byl to správný čas a správné místo. V roce 1860 položil mladý Louis-Ulysse Chopard základ k založení výrobce hodinek v Sonvilieru. Spojila se precizní řemeslo a kreativní síla i rodinná tradice a obratnost. Od prvních hodinek až po představení ušlechtilých parfémů – vysoké standardy a úspěch šly od té doby ruku v ruce.
Když syn Paul-Louis v roce 1937 přestěhoval firmu do Ženevy, mohl již počítat s prvotřídní klientelou. Jeho syn si také udržel úroveň přes všechny těžkosti způsobené válkou. V roce 1963 byla společnost předána hodinářské dynastii Scheufele, což znamenalo další krok v rodinné tradici. Ale byl to důmyslný designový nápad, díky kterému se Chopard stal legendárním: diamanty, které byly obeznámeny se zpracováním vysoce ušlechtilých materiálů, hrály rozhodující roli – a zvláště tam, kde se objevovaly volně plovoucí v pouzdře ciferníku jako oslnivé předměty. Od prvních hodin tohoto druhu, v roce 1976, je toto charakteristickým rysem Chopard, a to jak v jeho uměleckých hodinkách, tak v jeho jemných špercích. Síla designu, luxus a smysl pro společenskou odpovědnost a ekologické povědomí, to vše určuje celý program, až po doplňky a vůně. První parfém „Casimir“ ohlašuje svou vůní opulentnost Orientu již od roku 1992. Ale slavný „Red Carpet“ je věnován všem, kteří milují růže.